esmaspäev, 25. veebruar 2013

Tere

Miks ma seda teen, ei tea!

Aga varsti ma seda teen, tahan teha, kes siis veel teeb, kui mittekeegi ei tee! /tsiteerides klassikut/ :)


Igatahes tulevad lõkke ääres alati mingid kummalised ideed :P

Igal asjal peab olema algus, reisil nt. punkt A. Jätaks punkti B ära hetkel, märgime maha A

ütleme, et selleks on see hari püsti lumehanges. Kui ma peaks kord tagasi olema, siis on loogiline, et peaks jõudma selle harja juurde. Millal see juhtub, veel ei tea.
Teiseks peaks olema siht ja selleks märgime maha Frankfurti Maini ääres. On igasugu Frankfurte, ka frankfurtereid, valime seekord Maini. See on esimene  kindel punkt, sealt vaatame edasi.
Siis peaks vist olema kaaslane. Kuna mul on iseendaga kõige rohkem tegemist, valin kaaslaseks tema.
Aeg? see neljapäev sobib hästi, ma arvan. (28.02)
Polegi palju jäänud.

 Praegu mõtlen näiteks sellele, kuidas läbida kontrollpunktid nii, et suud lahti tegema ei peaks (ma ei oska ühtki keelt, peale e.k.) Mida kaasa tassida, kui palju jne. Levis kuuldus, et lõpp-punktis on suitsud rõvekallid ja kohvi pidi lurts olema. Aga ma olen ahelsuitsetaja ja hommiku ilma kohvita voodist ei tõuse!
Mis riided kaasa võtta?, seal pidi olema talv, kõige pakaselisem aeg aastas. ca +20.
Igatahes on meeletu ärevus ja paras paanika. Käsipagas e. fotokott tohib olla 5kg, see kott, mis kuhugi kongi loobitakse, 23kg. Millega ma neid kaalun? Köögikaal võtab peale 3-5 kg, eks vast jupphaaval siis.
Ja kurrat võtaks, viimane lennukiga sõit oli 25 a. tagasi, Kärdla- Tallinn, aga siis ma olin noor veel, siis anti veel andeks :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar