teisipäev, 26. veebruar 2013


Pole teab, mis palju jäänud ...
Aga pakkimine on kohutav, eriti fotokoti e. nn. käsipagas. Ja see tohib olla 5 kg. Mul pole elus veel nii tühi fotokott olnud: fotokas, 2 objet, läpakas ja tahvelarvuti tulid kokku 9,8 kg. Lõpuks kiskusin kõigilt akud välja, kruvisin statiiviklotsid maha, rääkimata kõigist juhtmetest- laadijatest ... ja kui ma selle kupatuse oma kerekaalule panin, sain 7,8 kg. ! Õudukas.

Hea, kui on olemas sõbrad, kes nõu annavad: Kersti, Anna, Kaupo, Kristel. Kristel kirjutas pika reisikirja, kogu see saladuslik saar on mul nüüd peas :) Kaupo saatis pikad juhised, kuidas lennujaamades käituda ja mitte tähelepanu tõmmata: olla madalam, kui muru ja kott su õlal peab tunduma udusulena :) Anna soovitas rinnahoidja muretseda, millel plastmassist tugikaared! (ma ei pane üldse seda, vot!) ja Kersti muudkui tõlgib igasugu värki ...

Suutsin eile haigeks jääda, täna juba parem. Ostsin Soomest Claydermani, sobib päris hästi pakkimisele ... loob meeleolu.

Kohv, suits, õlu, piim- suitsuga asi lahendatud, seda kogust, mis kaasa võib tassida, tossaks ennast surnuks.
Kohvi lahendasin esialgu 3IN Strong pakkidega, kui muud võimalust pole- pulber suhu ja vett peale- laksu saab kätte küll :P Õluga tuleb jama ja piimaga kohe kindlasti. Söögist ei tea suurt midagi, räägitakse mingist heast pitsast, aga ma olen kalatoiduline. Samas mingeid tigusid ja kaheksajalgu mulle ei topi surmaähvardusel kah sisse.
Aga noh, raha eest saab kõike, kasvõi eeslipiima :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar