reede, 1. märts 2013

Gozo


Pärast pikki eksirännakuid olen ma kohal, finishis. Vahepeal õnnestus ainult paar sõna kirja panna, tahvel streikis. Frankfurti osa peab hiljem järgi toksima, pildid ka kuhugi kadunud :)
Igatahes võttis mind Malta vastu soojaga ja tuulega ja päike, ere päike, kohe oli prille vaja. Mõned tunnid hiljem ilmus mu õde ka Münchenist, rentis auto ja istusin rooli. Ai paganat, kohe liikluskeerisesse tormata, kus autodel roolid valel pool ja sõidavad krt teab kus ... kõige hullemad on ringteed ja neid oli iga saja meetri tagant :P Mina sellest aru ei saa, kuidas saab nii tagurpidi elada, isegi poes käidi tagurpidi ja kassadele tuleb läheneda vasakult poolt. Igatahes segadust mu ajus palju ja nagu aru võib saada, siis siin ei kehti mitte parema käe reegel, vaid vasaku.
Igatahes olen ma tervena Gozo saarel ja Santa Martha hostelis Paar seebika pilti sai kah teel tehtud, eks homseks pakin asjad lahti ja saab suurema aparaadiga ringi käia.
Miskipärast on toas külmem kui õues, perenaine andis gaasiahju. Igalpool on kiviseinad, nagu dolomiit näeb välja. Eks need õhkavad külma. Kõik on kuidagi vööras, pole metsa, pole soid, ainult üks kivi ja kaktus- ma ei saa aru, kas nad söövad neid siin või? :)
Eks homme vaatab, äkki hakkab siin veel meeldima, praegu on kaks päeva mööda euroopat rallitud- väsitut.
Millest ma toituma hakkan, veel ei tea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar