reede, 8. märts 2013

7 päev

Väsinud olen, ei viitsi kirjutada :)
Päev algas, et ei tea, mis täna teeks aga õhtuks kogunes niipalju emotsioone, et täitsa kutu.
Mingi päev peaks vihmasadu olema, siis teen koduse vedelemise. Seni kasutan maksimaalselt ära päikselisi ilmu ja kõik valge aeg püüan olla väljas, unustades söömise jne.
Tegin mingi klipi oma uuest pesast, see on SIIN

Pilti tegin täna palju, kassid võtsin ka ette, neid siin jagub. Õhtu sain õega kokku, kuna ma olin juba söönud, siis vaatasin pealt, kuidas ta head ja paremat pugis- vaatamise eest tegi mulle õlle välja.

Igatahes on see Gozo igati lahe ja ma ei taha kuhugi Malta peasaarele, mul on siin küll ja küll tegemist- sõidan(pikendasin rollerirenti) või lihtsalt matkan. Ausõna, tegevust jagub mis kole ja aeg lendab mis kole, kasvõi mõne kõutsiga juttu ajades ;P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar