laupäev, 9. märts 2013

8 päev

Mõõtsin oma rõdu pikkuse ära- 15 meetrit, milline raiskamine, võin lausa jalutada seal.

Kella 1-ks lubas yr.no vihmapladinat, siiani sini-sinine taevas. Peab vist ilmateadet vahetama, kui juba midagi lubati, siis andku või pussnuge, aga olgu olla. Tegin oma päevaplaani ilmateate järgi.
Peegel
Tänav
Liiklusesest. Asja loogika on see, et liiklemisel polegi loogikat. Ei saa ma nendest tänavatest teedest aru, aegajalt ikka eksin ja siis püüan mõelda mitteloogiliselt ja asi loksub kohe paika. Kohati on tänavad nii kitsad, et ei saagi aru, mismoodi nad sõidavad, aga hakkama saavad, mina kah, aga minu masin on kitsuke. Paljudel ristmikel on peegel ja see ikka aitab kah, kui nad vähe puhtamad oleksid. Mõnikord tuleb suur massin, siis hakkavad väiksemad tagurdama, seni kuni laiem koht olemas ja jälle üksteisest mööda saadakse. 

Poeriiulid
Kauplusauto
Poed on enamus supermarketid, riiulite vahel liiklemine on sama, kui linnatänavatel. Kui keegi tuleb vastu, siis tõmbad tagurpidi tagasi ja poed vaheriiulite vahele, ümber ma pöörata ei saa, siis niidaks ma oma fotokotiga pooled riiulid maha. Kauplusautod on lahedad, kimavad mööda linna ringi ja tuututavad nagu jätsimasinad, neid on päris palju, eiteagi, kas piirkond ära jagatud. Jäävad kuhugi seisma ja paar-kolm inimest astuvad kohe ligi. Kõiksekraam on lahtiselt, kraba või sõidupealt.

Mehed
Kõik siblivad midagi teha, teevad tööd mitme kohapeal. Restoranis näiteks siblis kolm- neli naist ja kümmekond meest. Naised tassivad-pesevad-koristavad, mehed muudkui midagi arutavad ja räägivad moblaga. Naised on enamjaolt pisikesed, loomulikult tõmmud. Ja jube virgad. Aga mehed ajavad lihtsalt asju. Tähtsaid asju. Nendel on koerad ja hipodroomi hobused. Lisaks panin ma tähele, et mehed tegelevad maaga, see on üks väheseid kohti, kus nägin ma meest füüsist tegemas. Kultiveerib ja külvab. 

Mina ja mu sõber Piaggio.
Piaggio
Ilma sõbrata oleks siin saarel mittekeegi, mind poleks olemaski :)
Saame hästi läbi ja pikendasin temaga sõprust veel nädalajagu. Tõeliselt hea sõber, kes on ka sealt läbi pugenud, kust lihtsurelik ammu oleks ringi pööranud. Tema pepusse mahub päris palju kola, ta jaurab mõnusalt ja paar korda vedanud mind krt teab kuhu, aga me saame hakkama. Seni olen pidanud ainult korra jalaga hoogu andma. 

Käisin täna vannis, ei mäletagi, millal viimati seda mõnu sai proovida. Panin vahustit ka, aga kui ma mullinaatori tööle panin, olin terve tuba vahtu täis, vannituba st. Vann võiks suurem olla, isegi minule pisikesele inimesele oli see veel pisikesem. Puhtaks sai küll, pesin päevituse ka kogemata maha. 

Sööge jäätist!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar